Monday, July 27, 2009

Hai semua...pa kabarnya ari ani? Mudah-mudahan jua sihat walafiat hendaknya dan u all dilindungi Allah sentiasa Aaaamin. Hari Khamis 23 Julai tu patang aku ke Jabatan Majlis Mesyuarat Negara kerana ada latihan mengenai dengan Sambutan Isra' Mi'raj bagi Jabatan Perdana Menteri dan Jabatan-Jabatan di bawahnya yang dikendalikan oleh Jabatan kami..ok jua lah tersusun..dan ari banarnya pada hari Sabtu, 25 Julai jam 2.00 petang.. kami jawatankuasa kerja baik laki-laki dan bini-bini memakai pakaian warna hitam..hmm lawa jua sal hitam itu menawan.. Kemarin Ahad jam 6.30 aku sama huby ke Damuan, saja mengeluarkan paluh bah...5 round jua uleh kami tapi bejalan kaki saja..banarnya aku ni setiap Jumat/Ahad dan hari-hari cuti awam yang lain memang tah ke Damuan tu..ia macam satu kemestian tah plang bah. Hari ani 27 Julai aku bepuasa lagi..dan tadi pagi jam 9.30 aku e ke Hospital RIPAS melawat ngangah yang lapas dari O.T dan aku balik jam 11 pagi. Tadi ku disana ada my bro jua yang menjaga ngangah dari awal pagi udah dan ia balik jam 10.30 pagi tadi. Atu ja serba ringkas untuk hari ani..Wassalam.

No comments:

Post a Comment